Mevcut ve yeni geliştirilecek ürünlerimizin özelliklerini, spesifikasyonlarını, fiyatlarını ve piyasaya çıkış sürelerini belirlerken, yurtiçindeki ve yurtdışındaki mevcut ve potansiyel müşterilerin ihtiyaçlarını, tercihlerini ve önceliklerini ana kriter olarak benimseyerek, ürünlerimizin ve hizmetlerimizin müşterilerimiz için en çok beğenilen ve sürekli tercih edilen ürünler ve hizmetler olmasını sağlamak,
Bu amaca ulaşmak için tüm iş süreçlerimizin sürekli gözden geçirilmesi ve iyileştirilmesi, çalışanların bu hedeflerin ve süreçlerin içindeki yerlerinin farkında olmasını sağlayacak performans kriterlerinin ve ölçme oranlarının belirlenmesi, tüm çalışanların bu kriter ve oranları açıkça anlamalarını ve benimsemesini sağlamak,
Müşteri memnuniyetini, performans kriterlerini sürekli ölçerek hedeflere ulaşmak için gerekli düzeltmeleri ve iyileştirmeleri yapmaktır.